Najprostsza forma współpracy dlatego realizowana jest na podstawie podstawowej umowy lub bezpośrednich zgłoszeń mailowych lub telefonicznych.
Realizacja wsparcia IT po ustaleniu terminu oraz kosztów standardowa stawka godzinowa wynosi 250 zł. Każda umowa ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych, bezsprzecznie jest poprzedzona podpisaniem umowy o zachowaniu poufności zgodnej z RODO. W związku z taką formą współpracy, wsparcie IT firm nie posiada wysokiego priorytetu na termin wizyty i naprawy.
Współpraca na powyższych zasadach nie obejmuje:
Jeżeli chcesz poznać kalkulację kosztów, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego kalkulatora.
Sprawdź również pozostałe warianty współpracy:
Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin, które zliczane są na podstawie realnego czasu poświęconego zgłoszeniom Klienta.
Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o infrastrukturę IT. Godziny pracy nie są naliczane, a wysokość abonamentu jest kwotą zryczałtowana na podstawie wykonanego wcześniej audytu.