Umowa Ad-Hoc

Umowa Ad-Hoc, na żądanie


Najprostsza forma współpracy dlatego realizowana jest na podstawie podstawowej umowy lub bezpośrednich zgłoszeń mailowych lub telefonicznych.

Realizacja wsparcia IT po ustaleniu terminu oraz kosztów standardowa stawka godzinowa wynosi 250 zł. Każda umowa ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych, bezsprzecznie jest poprzedzona podpisaniem umowy o zachowaniu poufności zgodnej z RODO. W związku z taką formą współpracy, wsparcie IT firm nie posiada wysokiego priorytetu na termin wizyty i naprawy.

Współpraca na powyższych zasadach nie obejmuje:

  • Pro-aktywnego monitoringu sieci.
  • Pro-aktywnego monitoringu urządzeń krytycznych.
  • Inwentaryzacji online oraz oznakowania urządzeń.
  • Backupu konfiguracji urządzeń.
  • Backupu urządzeń krytycznych.
  • Zabezpieczenia urządzeń sieciowych.
  • Monitoring aktualizacji systemowych oraz sprzętowych.
  • Wdrażania aktualizacji po godzinach pracy firmy.
  • Zarządzanie urządzeniami przez kontrolery sieciowe.
  • Dojazdu do klienta

Jeżeli chcesz poznać kalkulację kosztów, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego kalkulatora.

Sprawdź również pozostałe warianty współpracy:

Wariant 2
Umowa hybrydowa

Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin, które zliczane są na podstawie realnego czasu poświęconego zgłoszeniom Klienta.

Wariant 3
Umowa serwisowa

Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o infrastrukturę IT. Godziny pracy nie są naliczane, a wysokość abonamentu jest kwotą zryczałtowana na podstawie wykonanego wcześniej audytu.