Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin. Godziny zliczane na podstawie realnego czasu poświęconego na zgłoszenia. Po wykorzystaniu godzin określonych w umowie współpraca kontynuowana po akceptacji zwiększonej stawki godzinowej.
Ilość godzin określana na podstawie wcześniejszej analizy lub miesięcznego okresu próbnego. Faktura wystawiana na podstawie comiesięcznego raportu z ilości zgłoszeń oraz czasu poświęconego na zgłoszenia i działania pro-aktywne. Klientowi przysługuje możliwość weryfikacji każdego zgłoszenia zawartego w podsumowaniu do 5 dni roboczych od wystawienia faktury.
Realizacja na podstawie określonego SLA – podstawowe zasady dla realizacji zgłoszeń poniżej [do negocjacji w trakcie ustaleń kontraktowych]
Współpraca na zasadach Umowy Hybrydowej przy każdej umowie obejmuje dodatkowe usługi: [zakres podstawowy]
Minimalna kwota umowy hybrydowej wynosi 800 zł, obejmuje 3h obsługi informatycznej oraz opisane usługi dodatkowe.
Każda dodatkowa godzina zawarta w umowie to koszt – 150 zł, godziny poza umową – 200 zł.
Jeżeli chcesz poznać kalkulację kosztów, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego kalkulatora.
Sprawdź również pozostałe warianty współpracy:
Realizowana na podstawie prostej umowy lub bezpośrednich zgłoszeń mailowych i telefonicznych, po których następuje uzgodnienie terminu i zapewnienie wsparcia Klientowi.
Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o infrastrukturę IT. Godziny pracy nie są naliczane, a wysokość abonamentu jest kwotą zryczałtowana na podstawie wykonanego wcześniej audytu.