Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o infrastrukturę IT. Godziny pracy nie są naliczane, stawka jest kwotą zryczałtowaną na podstawie wykonanego audytu. Szacunkową wartość umowy można określić za pomocą konfiguratora IT na stronie kalkulatora kosztów. Każde zgłoszenie jest realizowane za pośrednictwem portalu wsparcia.
Faktura wystawiana jest na podstawie warunków określonych w umowie. Klientowi przysługuje możliwość otrzymania raportów zrealizowanych zgłoszeń oraz weryfikacji każdego zgłoszenia do 5 dni roboczych od daty wystawienia faktury.
Realizacja na podstawie określonego SLA – podstawowe zasady dla realizacji zgłoszeń poniżej [do negocjacji w trakcie ustaleń kontraktowych]
Współpraca na zasadach Umowy Serwisowej przy każdej umowie obejmuje dodatkowe usługi: [zakres rozszerzony]
Minimalna kwota umowy serwisowej wynosi 1200 zł, obejmuje ustalony w umowie zakres działań obsługi informatycznej oraz opisane usługi dodatkowe. Każda dodatkowa czynność lub element infrastruktury teleinformatycznej jest wyceniana zgodnie z regułami zawartymi w kalkulatorze.
Jeżeli chcesz poznać kalkulację kosztów, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego kalkulatora.
Sprawdź również pozostałe warianty współpracy:
Realizowana na podstawie prostej umowy lub bezpośrednich zgłoszeń mailowych i telefonicznych, po których następuje uzgodnienie terminu i zapewnienie wsparcia Klientowi.
Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin, które zliczane są na podstawie realnego czasu poświęconego zgłoszeniom Klienta.